سایت رسمی محمد جوانی

نوشته های جذاب و جالب

پوستر های طلایی برای شناخت بهتر انجمن حجتیه

پوستر های طلایی برای شناخت بهتر انجمن حجتیه

این پوستر های طلایی که بصورت کاملاً جذاب طراحی شده است به شما کمک می کند تا عقاید و افکار و شبهات انجمن حجتیه را به خوبی بشناسید. با توجه به شناختی که از انجمن حجتیه داریم، افراد بسیار مذهبیِ ضد انقلابی هستند که بصورت کاملاً منافقانه در حال جذب گسترده و زیر زمینی نوجوانان و جوانان نا آگاه و مشتاق به امام عصر(عج) می باشند.در واقع جذب کنندگان به انجمن با نقابی مذهبی ظاهر می شوند و بصورت کاملاً حرفه ای و سازماندهی شده شبهاتی نسبت به آرمانهای نظام و انقلاب و ولایت فقیه مطرح می کنند. برای وجود چنین نقاب مذهبی و به ظاهر دلسوزانه است که تشخیص افراد وابسته به انجمن از دیگر افراد مذهبی بسیار دشوار است.

این پوسترها به خوبی به شما قدرت تشخیص را می دهد که گروه ها و افراد وابسته به انجمن حجتیه را سریع تر بشناسید ، هرچند که  بدلیل پنهان کاری های انجمنی ها(به اصطلاح خودشان دارند تقیه می کنند!) قطعاً مدتی زمان می برد که به خلوت آنها نفوذ کنید و تراوشات ذهنی وقلبی واقعی آنها برای شما نمایان شود.

البته این نکته را فراموش نباید کرد که «برچسب زدن» به افراد و یا گروههایی که دلسوزانه برای غربت امام عصر(عج) در حال کار فرهنگی هستند و انتساب آنها به انجمن حجتیه نیز خطایی بزرگ و نابخشودنی است که قطعاً مورد رضایت حضرت صاحب(عج) نیست و باعث دلسردی و انزوای این گروهها و یا این افراد دلسوز می شود.

حدود 50 پوستر طراحی شده

 حجم فایل: 10 مگابایت

download-icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *