سایت رسمی محمد جوانی

نوشته های جذاب و جالب

نظر یک کارشناس رسانه آرژانتینی پیرامون اثرات مخرب ماهواره در کشورش

نظر یک کارشناس رسانه آرژانتینی پیرامون اثرات مخرب ماهواره در کشورش

دوستانی که در سمینار جنگ موریانه ها شرکت کرده اند ویا فیلم آنرا دیده اند،حتما بخاطر دارند که در قسمتی از سمینار به این نکته اشاره کردیم که سایت بین المللی “نقشه جهانی خانواده”  در آمار منتشر شده در سال 2014 ،قسمتی را به درصد متولدین نوزادان از مادرانی که ازدواج نکرده اند یا اصطلاحا “زنا زادگان” اختصاص داده بود که آماری بسیار تکان دهنده از کشورهای مختلف در آن منتشر شده بود.

مثلا کشور کلمبیا با 84% زنا زاده بین سال2009تا2010 ،بیشترین درصد زنا زاده را به خود اختصاص داده.

4 [800x600]

در خلال سمینار به این نکته اشاره کردیم که در غرب به تدریج دین و دیانت رنگ باخته و کانون و بنیان های خانواده از هم پاشیده شده و عامل اصلی این نسل زنازاده که در کشورهای مختلف در حال شکل گیری هستند را “ازدواج های سفید” بیان کردیم…………..ازدواج هایی که در آن دختر و پسر بدون آنکه خطبه و عقدی خوانده شود و یا در جایی پیوند آنها ثبت شود، میروند زیر یک سقف و مشترک زندگی میکنند تا هر زمانی که احساس کنند میتوانند با هم باشند.

این نکته گفته شد که هر کشوری و هر آئین و دینی ، رسم ها و قوانین خاص خود را برای ازدواج دارند که اگر کسی خارج از آن چارچوب ازدواج کند، بچه ی حاصل از آنرا “زنا زاده” می نامند!

این آمار منتشر شده خیلی سنگین و غیر قابل باور است ولی وقتی اعترافات این کارشناس آرژانتینی در مورد تهاجم فرهنگی آمریکا از طریق شبکه های ماهواره ای به جان مردم کشورش را میشنویم، متوجه یک تهاجم خاموش و موریانه ای میشویم.

در قسمتی از صحبتهای این کارشناس به این نکته اشاره میشود که در طی 30 سال پیش که کنترل ها و فیلترها بر رسانه های ماهواره ای در آرژانتین از بین رفت، چطور فرهنگ و هویت و حتی اقتصاد این کشور ، طعمه ی آمریکا شد!

در انتهای مصاحبه میگوید “30 سال پیش در آرژانتین هرگز کسی تصور نمیکرد که یک مرد بتواند با یک مرد دیگر ازدواج کند و حتی قانونی بتواند یک بچه را هم به عنوان فرزند به سرپرستی قبول کند در حالیکه سال 2005 این در آرژانتین قانونی و رسمی شد”

و این یعنی تاثیر مستقیم و موریانه ای شبکه های ماهواره ای!

اینست که فریاد میزنیم ، آقایان،خانومها، جوانان، مدیران و…… اگر حواسمان نباشد و به گوش نباشیم ،مطمئن باشیم تا چند سال آینده ،همین بلاها ،در سطح بسیار وسیعتری از زمان فعلی بر سر ما می آید و خیلی از این مسائل برای ما خدایی نکرده طبیعی و نرمال میشود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *