سایت رسمی محمد جوانی

نوشته های جذاب و جالب

معرفی سایت طلایی نقد و بررسی شایعات در فضای مجازی

معرفی سایت طلایی نقد و بررسی شایعات در فضای مجازی

معرفی یک وب سایت طلایی برای نجات شما از گرداب مهلک «شایعات»

با عرض سلام

شاید بهترین دستاورد بنده در بخش نقد و بررسی شایعاتی که هر روز به صورت افسارگسیخته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند، کشف یک وب سایت طلایی در همین زمینه بوده است.

وب سایتی که کاملا آبدیت و بروز میباشد و بالغ بر 90% شایعاتی که منتشر شده و یا در حال انتشار است را مورد نقد و بررسی منصفانه قرار داده است.

سریع و همین حالا از این وب سایت هیجان انگیز دیدن فرمایید و در کانال های شبکه های اجتماعی وابسته به آن عضو شوید.

www.Shayeaat.ir

نکته ی آخر:

باور بفرمایید اگر بنده مرجع تقلید بودم،حتما عضویت در کانال های وابسته به سایت مذکور را برای استفاده کنندگان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، واجب می کردم!

می پرسید چرا؟!

باور به حقیقت و انسانیت (که به تمام معنا می توان آن را در مکتب اهل بیت (ع) یافت) در دنیایی که بزرگترین سرمایه انسانها عمرشان است و هر باور و اعتقادی صرف نظر از حق یا نا حق بودن آن تعیین کننده سرنوشت آنان است،چرا که باور هر شایعه ای می تواند مسیر اعتقادی و زندگی ما را تغییر داده و خدای ناکرده باور فریب بجای حقیقت ، ما را به بازنده حقیقی میدان زندگی مبدل خواهد نمود. …

در این زمینه رهبر معظم انقلاب با ما اتمام حجت کرده اند که :

« بنده در قضایای تاریخ اسلام این مطلب را مکرّراً گفته‌ام که، چیزی که امام حسن مجتبی علیه‌السّلام را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم، تحلیل سیاسی نداشتند. چیزی که فتنه خوارج را به‌وجود آورد و امیرالمؤمنین علیه‌السّلام را آن‌طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن‌گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود واِلّا همه مردم که بی دین نبودند. تحلیل سیاسی نداشتند. یک شایعه دشمن میانداخت؛ فوراً این شایعه همه جا پخش میشد و همه آن را قبول میکردند!

چرا باید این‌طور باشد!؟ اگر ملت، هوشیاری لازم را داشته باشد، شایعه دشمن مثل برف و یخی زیر آفتاب است. چه کسی باید این کار را بکند؟ شما جوانان باید بکنید. بنده با شما جوانان عزیزمان، حجّت خدا را تمام میکنم. من به شما عرض کردم و گفتم. »

بیانات در دیدار جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۷۲/۰۸/۱۲

101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *