سمینار *نوروکمپین (Neuro Campaign)*

طراحی برنامه مبارزاتی تبلیغاتی

نوروکمپین ( Neuro Campaign )


کارگاه طراحی نورو کمپین (Neuro Campaign)

اگر بخواهم تعریفی جدید از علم بازاریابی برای شما ارائه کنم باید بگویم:

علم و هنر خوشنود سازی مشتری به شیوه ای سودآور به طور مستمر بصورت متمایز و بهتر از رقبا بر دو پایه ی  شناسایی مشتریان بالقوه و شناساندن خود به آنهاست.

بسیاری از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی سالانه مبالغ کلانی صرف تبلیغات تجاری می‌‌کنند بدون آن که تأثیر کافی داشته باشد. بنابراین در بازار کسب و کار امروز که روش‌های سنتی در تجزیه و تحلیل داده‌ها چندان کارایی ندارد، یافتن راهی به ‌منظور افزایش اثربخشی هزینه‌های صورت گرفته بسیار حیاتی است. در همین راستا بهره‌گیری از دانش نوین نورومارکتینگ جهت جذب مشتری و افزایش فروش که از دغدغه ‏های اصلی صاحبان مشاغل است به سرعت رو به گسترش است. نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی در واقع نقشه‌ی ذهنی مشتریان را در اختیار مدیران شرکت‌ها و بازاریابان می‌گذارد و تکنیک‌های نورو مارکتینگ با تکیه بر فعالیت‌های مغز و بخش لذت آن سعی دارند که توجه ضمیر ناخودآگاه مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه را به یک تبلیغ، محصول یا خدمت جلب کنند. به جهت اهمیت این موضوع و استفاده از آن در کمپین‌های تبلیغاتی موسسه مشاوران برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری کارگاه طراحی نوروکمپین نموده است که در حقیقت یک برنامه مبارزاتی تبلیغاتی، بر اساس علم نوین نورومارکتینگ (بازارایابی احساسی) است.

Customer Satisfaction Survey

مناسب برای: 

  • مدیران عامل شرکت‌های تولیدی و خدماتی
  • کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ
  • مدیران بازاریابی، تبلیغات و فروش
  • مدیران آژانس های تبلیغاتی
  • صاحبان و برنامه‌ریزان رسانه 
  • کارشناسان فروش، تحقیقات بازار، بازاریاب‌ها و ویزیتورها
  • و تمام علاقمندان به حوزه‌ی مارکتینک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *