مستند تکان دهنده «سراب» شبکه ای
این مستند به حواشی و آسیب شناسی بازاریابی شبکه ای از نگاه کارشناسان و توابین بازاریابی شبکه ای می پردازد و ذهنیت شما را دستخوش تغییراتی اساسی میکند؛ حتماً قبل از ورود به این نوع شرکتها، این مستند را ببینید و به کسانی که آلوده ی اغوا و دسیسه های لیدرهای این شرکت ها شده اند نیز پیشنهاد مشاهده دهید…
محمد جوانی نیز به عنوان کارشناس در این برنامه به ارائه تحلیل پرداخت؛ این مستند اولین بار در تاریخ 6 خرداد 1399 ساعت 19:30 از شبکه یک سیما پخش گردید و بدلیل جذابیت چندبار دیگر بازپخش آن صورت گرفت.